BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, October 23, 2006

MAAFKAN SAYA

Assalamualaikum..

Allahu Akhbar...
Allahu Akhbar...
Allahu Akhbar...

Saya Ernie Nisrinah bte Hj Abd Rani @ aneng dari kota kampong Penanjong...ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA ini kepada ahli keluarga saya,Hj Abd Rani (daddy gue),ibu saya ( Hjh Saliah), adix saya yg hensem ( Awai n boboi)dan Satu2nya adix perempuan saya cantik sedikit daripada saya Ebeh :P ..
teman2 saya yang jauh dmata dekat dhati.. ahli2 STargazers n sesiapa saja yang menganggap aku ni kawannya...
semua skandal2 :P yang berada di Negara Brunei Darussalam.Sapa tu ah? hehehe..

maafkan segala semua kesilapanku..terutama sekali dari segi percakapan yang kurang menyenangkan hati...segala sikap yang terkurang yang nda kamu sukai...aneng minta maaf banyak2...aneng tau aneng ni macamana...kadang2 ada jua terkasar apa arah kamu...so tolong maafkan k...

kepada yang penah bertahta dhati tu..maafkan aneng jua ah...kamu tetap dhati saya...

bah hari raya nanti jan lupa datang ke rumah..i will give u angpau insyaallah...

k sekian wassalam

0 Comments: