BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, May 05, 2007

HUJAN OH HUJAN!!

Elew..oleh kerana aku bnr2 bored & nda tau apakan dbuat...so aku gagahkan tanganku ini menekan punat keypadku untuk membuka blog ani serta mengupdate apa2 yang patutlah...
Tadi pagikan masa ku odw kan ketempat kaja..aku sampat jua mengambil pictures..rumah2 & jalan raya yang ditenggelami Air..owh gosh!!takootku liat ih..macam f ujan lagi 2nyte n esk..im sure gerenti jln raya yg ku lalui kan kskulah tenggelam ni..Cianz ketaQu ih...helep!! sapa ada keta Truck kah apakah pinjamkan aku ih.....hehe....
nah kamokan liat gambarnya?liat tah cndiri gambar2 yang sampatku ambil td..kira kes bowenglah ku td pg tu...



Jalan basar masuk Ukong

Paksa pakai perahu menuju jln raya....cianz kan


Rumah tenggelam udah ah..

Rumah ani F ujan lagi krg Esk..gerenti sampai rh tangganya tuh..

Owh ya tommorow ada handball practise d komplek sukan tutong..so sapa2 kan berminatkan vlajar or bermain handball atu di alu-alukan datang dan menunjukan bakat terpendam awda :P

bah ni ja dulu..lapas ani aku kan update gambar2 yang ada rah hpku ani..banyak sgt dah ah...oke to all stars fren..sal training ani blatah kan start ani??f kan mau start isnin ani tani training balik..macam lama udah tani nda blatihkan..macam badanku yang damit ani pon ada lamak udah..bah come on guys just let me noe bla kamo bersediakan trainig balik ah..k daaaaaa......

0 Comments: