BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, August 21, 2007

MILLION THANKZ

Alhamdulillah kejohanaLiga Bola Jaring anjuran Stargazers sudah pon selesai dijalankan.Pemenang2 kejohanan sudah pon diketahui yang mana Pasukan KINGSTON BLUNETTES telah pon menjadi Johan pada tahun ini dgn kiraan mata 21, tempat kedua disandang oleh Pihak Penganjur sendiri iaitu STARGAZERS kiraan mata 20 dan Tempat ketiga disandang oleh pasukan SIXTY NINE dgn kiraan mata 16. Tahniah kepada yang Berjaya dan kepada yang tidak Berjaya cuba lagi dimasa akan datang, jangan berputus asa. Terima kasih kepada semua pasukan yang terlibat dalam menjayakan kejohanan ini.Semoga kita berjumpa lagi dimasa akan datang.

Tidak lupa juga buat Penaja Utama kami SETIA MOTORS SDN BHD, On behalf of Stargazers Team, we would like to say thank you for de sponsorship.Sorry F der were any Doubts inconvience happenede tru out n before de tournament.

Kepada media massa[ Brunei times,Brunei press dan RTB], jabatan belia dan sukan, bulan sabit merah, Milo[ Nestle] dan penaja perseorangan yang sudi menaja.terima kasih atas jasa baik abiskita dalam sama-sama menjayakan kejohanan ini.

Lastly to Teman-teman saya yang tercinta STARGAZERS [termasuk Pemain,AJK dan Orang perseorangan yg terlibat], thakz guyz…sekali lagi tani dapat buat yang terbaik even ada jua controversy or halangan yang memaningkan menstresskan tani but we dapat buat jua dengan Kesabaran dan semangat yang kira kuat….tanpa mengenal erti putus asa.I love u all. Tani harus berbangga pada diri sendiri coz tani Berjaya melakukan yang terbaik walaupon ada setengah pihak yang macam nda berpuashati dengan keraja tani.[kira drg atu pandai cakap sajalah!kira fikir drg atu pintar banar pi lol banarnya!!].


Okelah datz it. 4de Las..I’m apologize to u guyz f ada caraku or sikap ku or percakapanku yang terkasar & nda menyenangkan kamu semua.I just wan u to know…u ol adalah sebahagian org yang terpenting dalam idupku..n sebahagian dari idupku Nyawaku adalah myteam Mysport..N tanpa u ol I dun tink aku dapat kbahagian dalam idup.Thank alotz guyz…How thankful I’m to god 4 having sent u as a gift 2 me…

“ NEVER FAIL TO SHINE”





0 Comments: