BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, August 21, 2006

STARGAZERS CLOSING CEREMONY 2006

Alhamdullilah..akhirnya kejohanan liga Bola Jaring anjuran Stargazers telah pun berakhir.Setelah ianya diadakan selama 6 hari berturut-turut setiap hari ahad.Wow!!tahniah semua ahli-ahli STRAGZERS yang telah berkerja keras, mencurahkan tenaga..Thank alots guyz..FANTASTIC n BOMBASTIC!! Kejayaan yang kita perolehi ari ini adalah kejayaan kita bersama..

Thank to SETIA MOTORS SDN BHD..Tanpa sokongan dari mereka siapalah tani STARGAZERS..merekalah yang merealisasikan mimpi dan impian kitani jadi kenyataan..Terima kasih sangat-sangat.Tuhan saja yang dapat membalas jasa baik awda,terutama sekali buat hj. bahar dan hj Abd Hamid atas sokongan abiskita.

Terima kasih jua kepada tetamu kehormat pada petang itu Isteri Pegawai Daerah Tutong Rokiah bte Mohammad.Tidak lupa jua aunty Rapiah atas sumbangan piala iringannya..
kpd siapa2 saja yang terlibat.

To ol Team yang ikut serta..thank alots..awda semua Sporting terutama kali pasukan EWEN A & B yang memberi sokongan padu dan sama-sama memeriahkan suasana pada hari penutup kelmarin 20 hb Ogos 2006.Hope tournament Stargazers memberi kenangan yang indah & pengalaman yang baik untuk semua.

Tahniah dan Syabas kpd yang berjaya....Blunettes, Stargazers dan Skim SJBS..

Kpd Semua ahli Stargazers teruskan perjuangan kita..ingat moto tani.." STARS THAT NEVER FAILS TO SHINE"

LUVZ
aneng @ pengurus / ketua Sttargazers


0 Comments: